W razie jakichkolwiek wątpliwości co do poprawności opisu produktu prosimy o kontakt przed dokonaniem zakupu celem potwierdzenia specyfikacji. Zdjęcia produktów mogą czasami różnić się od rzeczywistego wyglądu przedmiotu. Nie ma wpływu to jednak na właściwości produktu. Zdjęcia produktów mogą zawierać elementy dodatkowe nie wchodzące w skład zestawu np. przy torbie fotograficznej aparaty i obiektywy dla zobrazowania jej pojemności. Zdjęcia produktów mogą nie obrazować pełnej zawartości zestawu tylko np. jego główny element. Zdjęcia jako ilustracje poglądowe mogą przedstawiać przedmiot bliźniaczy ale o innych/podobnych cechach, na przykład obiektyw na zdjęciu może mieć inne mocowanie niż w opisie. Zdjęcie może pokazywać zwielokrotniony obraz jednego produktu celem prezentacji go z każdej strony. Firma Foto-Net ponosi pełną odpowiedzialność za opisy i zdjęcia.
Blackmagic PYXIS 6K to zaawansowana cyfrowa kamera filmowa o niezwykle wszechstronnej konstrukcji. Ma pełnoklatkowy sensor 6K 36 x 24mm, szeroki zakres dynamiki i mocowanie PL. Nagrywa Blackmagic RAW z proxy na CFexpress.
Zaprojektowana z myślą o maksymalnej konfigurowalności Dzięki wielu punktom montażowym i bocznym płytom dla akcesoriów łatwo jest dostosować Blackmagic PYXIS do własnych potrzeb. Kompaktowy korpus PYXIS wykonany z precyzyjnie obrobionego na CNC aluminium lotniczego jest lekki, a jednocześnie bardzo wytrzymały. Można z łatwością zamontować go na różnych statywach kamerowych, takich jak dźwigi, gimbale lub drony. Oprócz wielu mocowań gwintowych 1/4″ i 3/8″ na górze oraz na dole korpusu, Blackmagic PYXIS posiada szereg płyt bocznych, które dodatkowo rozszerzają możliwości montażu akcesoriów, takich jak uchwyty, mikrofony, a nawet dyski SSD. To pozwala stworzyć idealną kamerę do każdej produkcji, która będzie zarówno wytrzymała, jak i niezawodna.
Blackmagic PYXIS 6K - Prawdziwie kinowy wygląd Blackmagic PYXIS posiada ogromny pełnoklatkowy sensor o natywnej rozdzielczości 6048 x 4032. Jest on niemal trzykrotnie większy niż sensor Super 35 i pozwala klientom filmować z płytką głębią ostrości lub korzystać z obiektywów anamorficznych bez przycinania, zapewniając prawdziwie kinowy wygląd. Niezależnie od tego, czy użytkownicy filmują w pełnym słońcu, czy prawie bez oświetlenia, 13-stopniowy zakres dynamiki i podwójne natywne ISO do 25 600 zapewniają wspaniałe ujęcia o niskim poziomie szumów w każdych warunkach oświetleniowych.
Wykorzystanie całego obszaru sensora pozwala uzyskać unikalny obraz 3:2 Open Gate, który umożliwia także kadrowanie ujęć w postprodukcji. Duży sensor pozwala na pracę w prawdziwym anamorficznym formacie 6:5 bez przycinania, dzięki czemu panoramiczne obrazy kinowe są bardziej szczegółowe i mają wyższą rozdzielczość niż dotychczas.
Szeroka kompatybilność Dzięki 3 modelom klienci mogą wybierać między obiektywami L-Mount, EF lub PL, co sprawia, że Blackmagic PYXIS jest kompatybilna z największą na świecie gamą obiektywów kinowych i fotograficznych. Model z mocowaniem L-Mount jest kompatybilny z najnowszymi obiektywami pełnoklatkowymi firm Leica, Panasonic i Sigma. Obsługuje też adaptery obiektywów, umożliwiając korzystanie z szerokiej gamy nowych i zabytkowych szkieł. Model EF umożliwia korzystanie z wysokiej jakości obiektywów fotograficznych z lustrzanek cyfrowych, a nawet kamer Blackmagic Pocket Cinema. Z kolei model PL jest kompatybilny z profesjonalnymi obiektywami kinowymi Zeiss, ARRI, Cooke i innymi bez konieczności stosowania adaptera.
Wiele rozdzielczości i klatkaży - PYXIS 6K PL Blackmagic PYXIS może nagrywać we wszystkich standardowych rozdzielczościach i klatkażach od HD do DCI 4K, a nawet 6K, a nawet robić zdjęcia w rozdzielczości 24,6 megapiksela. Blackmagic PYXIS umożliwia nagrywanie z prędkością do 36 kl./s przy 6048 x 4032 3:2 Open Gate lub 60 kl./s przy 6048 x 2520 2,4:1 i 60 kl./s przy 4096 x 2160 4K DCI. Aby uzyskać wyższy klatkaż, można okienkować sensor i nagrywać do 100 kl./s przy 2112 x 1184 Super 16.
Wysokiej rozdzielczości ekran dotykowy 4″ Wbudowany LCD w Blackmagic PYXIS jest przeznaczony nie tylko do wyświetlania stanu. To 4″ ekran dotykowy HDR o wysokiej rozdzielczości, idealny do monitorowania i przeglądania ujęć na planie. Rozdzielczość Full HD umożliwia kadrowanie i precyzyjne ustawianie ostrości ujęć bez konieczności noszenia ze sobą nieporęcznego monitora zewnętrznego. Można nawet używać wyświetlacza jako urządzenia ułatwiającego ustawianie ostrości.
Kamera Blackmagic PYXIS 6K PL - Najważniejsze funkcje w zasięgu ręki Blackmagic PYXIS ma konstrukcję, która w logiczny sposób umieszcza ważne funkcje, takie jak ISO, balans bieli i przyciski migawki w zasięgu ręki dzięki ekranowi dotykowemu i fizycznym elementom sterującym. Rząd 3 konfigurowalnych przycisków funkcyjnych eliminuje konieczność przeszukiwanie menu na małym ekranie w celu znalezienia polecenia. Elementy sterujące można zablokować, aby uniknąć przypadkowej zmiany ustawień podczas filmowania lub gdy kamera znajduje się poza zasięgiem na statywie.
Zwiększone możliwości osprzętowania kamery Innowacyjne boczne płyty jeszcze bardziej zwiększają możliwości osprzętowania kamery. Standardowa płyta dołączona do Blackmagic PYXIS jest wykonana z tego samego aluminium lotniczego co korpus kamery i posiada 2 mocowania z gwintem 1/4″ oraz jedno mocowanie z gwintem 3/8″, co pozwala na dodanie mikrofonów, uchwytów lub innych akcesoriów. Można też podłączyć dołączoną płytę SSD, aby wygodnie i bezpiecznie podłączyć dysk USB typu C do nagrywania, a nawet telefon komórkowy do transmisji na żywo.
Formaty plików przyjazne dla postprodukcji - Kamera cyfrowa Blackmagic PYXIS 6K Blackmagic PYXIS nagrywa w formacie Blackmagic RAW, aby zachować szczegółowość, ekspozycję i kolory podczas postprodukcji. Nagrywa też proxy HD H.264 w czasie rzeczywistym, ułatwiając udostępnianie multimediów na całym świecie w ciągu kilku minut. Obrazy zawsze zachowują niezrównaną rozdzielczość i jakość dla kolorystyki, kluczowania, kompozytowania, przekadrowania, stabilizacji i śledzenia w HD, 4K lub 6K.
Nagrywaj na karty CFexpress lub dyski zewnętrzne Blackmagic PYXIS posiada dwie wbudowane nagrywarki kart CFexpress oraz port USB typu C do nagrywania bezpośrednio na zewnętrzne dyski flash lub SSD. Nośniki CFexpress są trwalsze i szybsze niż starsze nośniki, dzięki czemu są idealne do nagrywania 12-bitowych plików Blackmagic RAW w pełnej rozdzielczości. Dodatkowo dwa gniazda CFexpress pozwalają kontynuować nagrywanie, ponieważ można wymieniać pełne karty bez zatrzymywania.
Blackmagic PYXIS 6K PL - Przesyłanie plików do chmury w kilka sekund Oprócz oryginałów z kamery, Blackmagic PYXIS obsługuje teraz tworzenie małego pliku proxy H.264 podczas nagrywania. Plik ten można przesłać do Blackmagic Cloud w kilka sekund, więc multimedia są dostępne w studiu w czasie rzeczywistym. Przesyłanie plików bezpośrednio do kosza na multimedia DaVinci Resolve w trakcie pracy montażystów to rewolucyjne rozwiązanie, które nie było dotąd możliwe. Każdy montażysta pracujący w dowolnym miejscu na świecie otrzyma ujęcia.
Przesyłając materiał do Blackmagic Cloud można użyć telefonu Apple lub Android, aby uzyskać połączenie z internetem za pośrednictwem danych mobilnych. Wystarczy podłączyć telefon do portu USB typu C, a Blackmagic PYXIS skonfiguruje się do mobilnej transmisji danych. Można również połączyć się przewodowo za pomocą portu Ethernet kamery. Pozwala to na przesyłanie multimediów podczas nagrywania, dzięki czemu zespoły postprodukcyjne mogą rozpocząć pracę w czasie rzeczywistym z dowolnego miejsca na świecie.
Kompatybilność z URSA Cine Viewfinder i akcesoriami Blackmagic PYXIS obsługuje opcjonalny wizjer Blackmagic URSA Cine EVF, umożliwiając łatwe i precyzyjne filmowanie w plenerze czy z ręki. Klienci otrzymują zintegrowany wysokiej jakości kolorowy wyświetlacz OLED 1920 x 1080 z wbudowanym czujnikiem zbliżeniowym, 4-elementową szklaną dioptrią zapewniającą niesamowitą dokładność i regulację szerokiego zakresu ostrości.
Szeroka gama profesjonalnych złączy - Kamera filmowa Blackmagic PYXIS 6K PL Blackmagic PYXIS posiada szeroką gamę złączy audio, monitorowania, zasilania i innych. Kamera jest wyposażona w wyjście 12G-SDI do monitorowania z obsługą HDR i Ultra HD. Oznacza to, że można podłączyć wyświetlacz SDI w celu monitorowania obrazów na planie, z nakładkami pokazującymi najważniejsze informacje i stan kamery lub bez nich. SDI pozwala na używanie znacznie dłuższych kabli niż HDMI, dzięki czemu łatwiej jest sięgnąć do monitorów, które znajdują się dalej na planie.
Wbudowana transmisja na żywo SRT i RTMP Blackmagic PYXIS ma wbudowany sprzętowy silnik strumieniowy obsługujący strumieniowanie RTMP i SRT do YouTube, Facebooka, X i nie tylko. Dostęp do internetu można uzyskać na dwa sposoby: połączenie przez Ethernet lub telefon 4G lub 5G do danych mobilnych. Dzięki wbudowanej w kamerę funkcji przesyłania strumieniowego, stan transmisji i prędkość przesyłania danych są widoczne w wizjerze i na wyświetlaczu LCD.
Specyfikacja:
- Pełnoklatkowy sensor 36 x 24 mm o rozdzielczości 6K 6048 x 4032.
- 3:2 Open Gate, pełna wysokość anamorficzna 6:5 oraz Super 35 do tworzenia treści kinowych.
- Do wyboru modele z mocowaniem L, PL lub blokowanym mocowaniem obiektywu EF.
- Nagrywanie w pełnej rozdzielczości do 36 klatek na sekundę lub 120 klatek na sekundę w trybie okienkowym.
- Wbudowany ekran LCD 4″ HDR o jasności 1500 nitów.
- Nagrywa pliki Blackmagic RAW i proxy H.264.
- Niezwykle szybkie nagrywanie na dwóch kartach CFexpress.
- Ethernet lub mobilna transmisja danych do zdalnego strumieniowania.
- Opcjonalny wizjer Blackmagic URSA Cine EVF.
- Posiada 12G-SDI do monitorowania z nakładką stanu.
- Profesjonalne wejście mini XLR z 48-woltowym zasilaniem fantomowym.
- Kompleksowe rozwiązanie do transmisji przez YouTube, Facebook, Twitter i innych.
- Akumulatory serii BP-U o dużej pojemności.
Dane techniczne:
- Format sensora pełna klatka 36 x 24 mm
- Rozdzielczość zdjęć 6048 x 4032
- Rozdzielczość filmów 6048 x 4032 (Open Gate 3:2) up to 36 fps; 4832 x 4032 (Anamorphic 6:5) up to 36 fps; 6048 x 3200 (6K DCI 17:9) up to 48 fps; 6048 x 2520 (6K 2.4:1) up to 60 fps; 4096 x 3072 (Super 35 4:3) up to 50 fps; 4096 x 2160 (4K DCI 17:9) up to 60 fps; 2112 x 1184 (Super 16 16:9) up to 100 fps; 1920 x 1080 (1080 HD 16:9) up to 120 fps
- Wyjścia video 1 x 12G-SDI up to 2160p60; 1 x Viewfinder USB-C with power, data, video and locking connector.
- Wejścia audio 1 x mini XLR analog audio in, switchable between; mic with phantom power support and line level(up to +14dBu); 1 x 3.5mm Stereo Input.
- Wyjścia audio 1 x 3.5mm headphone jack.
- Dodatkowe złącza Tri-Sync/Black Burst and Timecode; Computer Interface: USB Type-C for external drive recording, PTP camera control and software updates; Ethernet: 1 x 1Gb/s RJ‑45 connector supporting 10/100/1000 BASE-T
- Audio wbudowane mikrofon stereo i głośnik mono
- Media podwójne gniazdo CFExperss typ B (nagrywać można tylko na jednej karcie naraz)
- Zasilanie baterie typu Sony BP-U
- Dual ISO 400 i 3200
- Bitrate
- 6048 x 4032 (6K Open Gate 3:2); Blackmagic RAW 3:1 - 370 MB/s; Blackmagic RAW 5:1 - 223 MB/s; Blackmagic RAW 8:1 - 140 MB/s; Blackmagic RAW 12:1 - 94 MB/s; Blackmagic RAW Q0 - 278 to 555 MB/s; Blackmagic RAW Q1 - 186 to 444 MB/s; Blackmagic RAW Q3 - 124 to 318 MB/s; Blackmagic RAW Q5 - 75 to 186 MB/s
- 4832 x 4032 (Anamorphic 6 5): Blackmagic RAW 3:1 - 297 MB/s; Blackmagic RAW 5:1 - 179 MB/s; Blackmagic RAW 8:1 - 112 MB/s; Blackmagic RAW 12:1 - 75 MB/s; Blackmagic RAW Q0 - 223 to 445 MB/s; Blackmagic RAW Q1 - 149 to 356 MB/s; Blackmagic RAW Q3 - 100 to 255 MB/s; Blackmagic RAW Q5 - 60 to 149 MB/s
- 6048 x 3200 (6K DCI 17 9): Blackmagic RAW 3:1 - 295 MB/s; Blackmagic RAW 5:1 - 177 MB/s; Blackmagic RAW 8:1 - 111 MB/s; Blackmagic RAW 12:1 - 75 MB/s; Blackmagic RAW Q0 - 221 to 441 MB/s; Blackmagic RAW Q1 - 148 to 353 MB/s; Blackmagic RAW Q3 - 99 to 253 MB/s; Blackmagic RAW Q5 - 60 to 148 MB/s
- 6048 x 2520 (6K 2.4 1): Blackmagic RAW 3:1 - 233 MB/s; Blackmagic RAW 5:1 - 140 MB/s; Blackmagic RAW 8:1 - 88 MB/s; Blackmagic RAW 12:1 - 59 MB/s; Blackmagic RAW Q0 - 175 to 348 MB/s; Blackmagic RAW Q1 - 117 to 279 MB/s; Blackmagic RAW Q3 - 78 to 199 MB/s; Blackmagic RAW Q5 - 47 to 117 MB/s
- 4096 x 3072 (Super 35 4 3):Blackmagic RAW 3:1 - 192 MB/s; Blackmagic RAW 5:1 - 116 MB/s; Blackmagic RAW 8:1 - 73 MB/s; Blackmagic RAW 12:1 - 49 MB/s; Blackmagic RAW Q0 - 145 to 288 MB/s; Blackmagic RAW Q1 - 97 to 231 MB/s; Blackmagic RAW Q3 - 65 to 165 MB/s; Blackmagic RAW Q5 - 39 to 97 MB/s
- 4096 x 2160 (4K DCI 17 9): Blackmagic RAW 3:1 - 136 MB/s; Blackmagic RAW 5:1 - 82 MB/s; Blackmagic RAW 8:1 - 52 MB/s; Blackmagic RAW 12:1 - 35 MB/s; Blackmagic RAW Q0 - 102 to 203 MB/s; Blackmagic RAW Q1 - 69 to 163 MB/s; Blackmagic RAW Q3 - 46 to 117 MB/s; Blackmagic RAW Q5 - 28 to 69 MB/s
- 2112 x 1184 (Super 16 16 9): Blackmagic RAW 3:1 - 40 MB/s; Blackmagic RAW 5:1 - 24 MB/s; Blackmagic RAW 8:1 - 16 MB/s; Blackmagic RAW 12:1 - 11 MB/s; Blackmagic RAW Q0 - 30 to 59 MB/s; Blackmagic RAW Q1 - 21 to 48 MB/s; Blackmagic RAW Q3 - 14 to 34 MB/s; Blackmagic RAW Q5 - 9 to 21 MB/s
- 1920 x 1080 Blackmagic RAW 3:1 - 33 MB/s; Blackmagic RAW 5:1 - 20 MB/s; Blackmagic RAW 8:1 - 13 MB/s; Blackmagic RAW 12:1 - 9 MB/s; Blackmagic RAW Q0 - 25 to 49 MB/s; Blackmagic RAW Q1 - 17 to 40 MB/s; Blackmagic RAW Q3 - 12 to 29 MB/s; Blackmagic RAW Q5 - 8 to 17 MB/s
Zawartość zestawu:
- Kamera Blackmagic PYXIS 6K
- Dekiel korpusu
- PYXIS Standard Plate
- PYXIS SSD Plate
- Zasilacz 60W z międzynarodowymi końcówkami
- Welcome booklet
- DaVinci Resolve Studio activation key